Makin hampir, makin banyak…

makin hari ,makin dekat ngan exam final…aku pon tk prepare ape2 pon..

nota-nota dah melaut…tak th mn aku letak…. tidur makin tk terurus..

keje makin bertimbun….

aku bukan marah pada keje atau pada orang yang memberi kerja,

TAPI

kadang-kadang aku geram dengan manusia yang makin hampir, makin jauh tinggalkan semua benda…

sisa-sisa terpaksa ditanggung oleh sesetengah orang..(bukan setengah…sesuku je kot…or boleh dibilang ngan sebelah tangan)

semua dah beralih arah….hurmmm….

aku???? diri aku????

mungkin aku “TERLALU BAIK HATI” “SAMPAI SANGGUP MENJAGA HATI””DEMI KESENANGAN ORANG LAIN????”

hingga sanggup abaikan pelbagai perkara termasuk “KEHIDUPAN AKU”….

YA ALLAH AKU TAHU INI UJIAN DAN DUGAAN DARIMU…AKU HARAP LEPAS NI AKU MAKIN TABAH….

TERIMA KASIH KEPADA YANG SELALU SUPPORT AKU (ESPECIALLY MY FAMILY)…….DAN SUDI MEMBANTU AKU …..:”) *mel,john,ijat,naim*

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

