Home > Kita in (^_^), Kita in karut ngarut > saya amat minat cite Avatar:The Last Airbender……….. :-)

saya amat minat cite Avatar:The Last Airbender……….. :-)

sebermulanya begini………..

pada suatu hari yang terang……….tinggal la 3 orang budak di rumah yang ketiadaan ibu & ayah kerana pergi menunaikan fardhu haji..

yang ketiga pergi ke sekolah..lalu tggl la 2 orang budak perempuan menjaga rumah…….haahahha

(dah stop ngarut)………..

satu hari tu , aku rasa agak bosan, then pinjam la hard disk adik aku,nk tgok kot2 ade cite br dia download, so aku tgok, ade muvie the last airbender..

aku tk sempat tgok tayangn cite ni sbb bz ngan keje….nsb baik adik aku download..

so dpt la aku tgok…1st tym tengok…wahahahah..mcm best je….

so try la tgok cartoon version plak….

WAHAHAHAHA…LAGI BEST!!!!!!!!!!!

dlm cartoon ade 3 book..(sama je ngan muvie..cume br book 1 br keluar

yg boleh aku simpulkan pasl tema cite ni ialah persahabatan…………..pasal cinte sikit je…

tapi cite ni mcm tergantung….sbb zuko tk th mak dia kat ne….

semua org patut tgok cite ni……….

ni la 1ST CARTOON YG AKU TGOK DR AWAL SAMPAI HBS DAN AKU AMAT MEMINATI CITE NI……………….

sebenarnye..ramai confuse yg cite avatar (yang makhluk warne biru tu) cite ni..alih2 tgok cite lain…

tp cite tu not bad gak…sbb guna high teknologi..

tp aku tk minat cite tu…

 

ni cartoon version...........

Avatar:The Last Airbender

tp…..dlm cartoon and muvie adela diorg tukar sikit….

diaorg ambil part2 yg penting je…

tp aku lbh suka cartoon……..

huhuhu…

k la akhir kata

APPA! YIP YIP!!!

 

 

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

