Home > Kita in (^_^), Kita in Universiti Malaya > ThAnk YoU fOr bEiNg My FrIeND……..

ThAnk YoU fOr bEiNg My FrIeND……..

Aku ade ramai kawan…..tapi tak ramai yang betul-betul kawan….tp kawan yang nak aku crite ni memang best la..dia ni study 1 fakulti ngan aku…

cume kiatorang course yang berlainan….

actually aku ngan dia memang dah keje sama2 dari 1year lagi….and now kitaorang JIK JTK kolej….

dia ni banyak gak support aku….bagi semangat….. walaupon kadang2 terguris gak ngan dia ni..tapi aku anggap tu kritikan membina…

dia ni jugak pe”neutral” kalau JTK JIK ade prob.. ..

hari ni dia dah jadi orang besar kat UM ni…jawat jawatan dalam MPMUM…tinggi gak la pangkat dia….

cume aku harap dia dapat bahagikan tugas dia ngan pelajaran dia….jangan terabai udah pelajaran tu….

hari ni aku chat ngan dia.. dia suruh aku betul2 kuat utk 3 bulan akan datang ni…

sebabnye dalam 3 bulan untuk aku selesaikan tugas aku sebagai JIK JTK KOLEJ KEDIAMAN ZA’BA…..

hope dia pon macam tu…

yelah dia ade 1 tahun dalam jawat jawatan TIMBALAN YANG DIPERTUA 1 MPMUM………

TAHNIAH & TAKZIAH BUAT MUHAMMAD ILYAS ZAMBRI

….keje molek2 deh…. HUAHUAHAU…

lepas ni tak de dah orang nak ingat and message ko dah….so GOOD LUCK……….(^_^)

  1. senior Zaba
    February 21, 2010 at 11:39 am

    poyo r lu izzah…dah kalah buat cara kalah
    ko ni lidah bercabang,,,kurang hajar ngan senior,

  2. Nurul Izzah Yusof
    February 21, 2010 at 6:01 pm

    senior Zaba :

    poyo r lu izzah…dah kalah buat cara kalah
    ko ni lidah bercabang,,,kurang hajar ngan senior,

    tq menergur sy dgn cara begini…..

  3. February 21, 2010 at 10:36 pm

    kurang hajar dgn senior je??..
    bukan dgn mak bapak kann…

    wahai senior….
    anda juga pernah kurang hajar dgn senior anda sebelum ni…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

